Cookies verbeteren de gebruikerservaring op onze site. Is dat akkoord? Akkoord Instellingen
  • Groot assortiment
  • Unieke producten
  • Milieuvriendelijke teelt

Verzenden en Betalen

BESTELLEN

U kunt producten bestellen, door deze toe te voegen aan het winkelmandje. Door te klikken op het winkelmandje (rechtsboven) krijgt u een overzicht van de artikelen die u in uw winkelmandje heeft geplaatst.

Bij het afronden van een bestelling dient u het factuuradres, het afleveradres en de betaalmethode in te vullen. Wilt u dat we ergens rekening mee houden bij de bestelling? Dan kunt u dat in het vakje “opmerkingen” melden. Wanneer u vragen heeft, kunt u ons ook altijd bellen of mailen.

Wanneer de bestelling en betaling door ons goed zijn ontvangen, krijgt u per e-mail een orderbevestiging.

 

VERZENDING

Voor het verzenden van onze producten werken wij samen met DHL en Express Alliance. We maken gebruik van verschillende verzendmethodes. De verzendmethode is afhankelijk van het formaat, het gewicht en de aard van de bestelling.

Standaard versturen wij onze artikelen in een pakket via DHL. Pakketten groter dan 120 cm vallen onder Pakketpost Plus. Extra grote artikelen en artikelen die moeilijk te verpakken zijn, vallen onder Pakket Extra Groot. Trapleuningen en stammen met een lengte boven 170 cm worden bezorgd door Express Alliance. Is uw pakket te groot of te zwaar voor een regulier pakket? Dan versturen wij de bestelling met een pallet. Ook decoraties met potten worden verzonden per pallet, om te garanderen dat de bestelling goed aan komt.

 

VERZENDKOSTEN

De verzendkosten zijn afhankelijk van de verzendmethode. Wanneer u tijdens het winkelen in het winkelmandje kijkt, kunt u zien hoeveel verzendkosten er worden berekend. In de onderstaande tabel vindt u een overzicht van de verzendkosten per land.

  Verzendmethode   Nederland    België   Duitsland    Oostenrijk 
  Brievenbuspost  € 3,95      
  Pakketpost € 5,95 € 9,50  9,50 € 21,50
  Pakketpost Plus  € 9,95 € 13,50 € 13,50 € 25,50
  Pakket Extra Groot € 23,50  € 23,50 € 23,50 € 35,50
  Lengtezending € 24,50 € 75,00 € 47,50 € 75,00
  Palletzending € 60,00 € 90,00 € 165,00 € 240,00

 

De verzendkosten van Pakketpost en Pakketpost Plus naar Nederland vervallen bij een bestelling vanaf €75. De verzendkosten van Pakketpost en Pakketpost Plus naar België en Duitsland vervallen bij een bestelling vanaf €100.

Bezorging buiten Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk is in overleg mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via info@decoratietakken.nl

Indien een zending aan ons wordt geretourneerd omdat het adres onjuist of onvolledig is opgegeven, zijn wij genoodzaakt de verzendkosten nogmaals in rekening te brengen alvorens het pakket opnieuw wordt verzonden.

 

BEZORGING VAN PAKKETTEN MET DHL

Zodra uw pakket bij ons wordt verzonden, ontvangt u per e-mail een Track & Trace-code van ons. Met deze code kunt u uw pakket online volgen. DHL doet twee afleverpogingen. 

Verwacht u een klein pakket (onder 80 cm)? Wanneer u niet thuis bent op het verwachte bezorgmoment, kunt u zelf via de T&T-pagina een nieuwe bezorgmoment inplannen. Of u kunt het pakket bij uw buren of een DHL ServicePoint naar keuze laten bezorgen. Lukt het niet om uw pakket af te leveren bij de tweede bezorgpoging? Dan kunt u het pakket binnen twee weken ophalen bij een postkantoor bij u in de buurt. De bezorger laat hierover een bericht achter.

Bij een groot pakket (boven 80 cm) is het helaas niet mogelijk om zelf een ander bezorgmoment in te plannen of het pakket af te leveren bij een DHL ServicePoint. Probeer er dus voor te zorgen dat u thuis bent, of plak een briefje op de deur met afleverinstructies voor de bezorger. Na twee mislukte bezorgpogingen zal het pakket in een DHL ServicePoint worden neergelegd.

 

BEZORGING VAN LENGTEZENDINGEN

Lengtezendingen (trapleuningen en stammen met een lengte boven 170 cm) worden bezorgd door Express Alliance. Iedere woensdag worden deze zendingen verstuurd. De dag van bezorging is afhankelijk van de regio van het afleveradres en vindt doorgaans plaats op donderdag, vrijdag of zaterdag.

In sommige gevallen neemt de chauffeur telefonisch contact met u op over het bezorgmoment. Een exacte tijd of dagdeel afspreken is helaas niet mogelijk.

 

BEZORGING VAN PALLETS

Bestellingen die niet in een pakket verzonden kunnen worden, worden op pallet bezorgd door DHL. U krijgt van DHL een Track & Trace-code waarmee u het pakket online kunt volgen.

 

OPHALEN VAN UW BESTELLING

Tijdens het bestelproces hebt u ook de mogelijkheid om ervoor te kiezen uw bestelling op te halen op onze locatie in Someren. Als u hiervoor kiest, vervallen de verzendkosten. U ontvangt van ons een telefoontje of e-mail als uw bestelling klaar ligt.

 

BEZICHTIGING

Wilt u graag advies of de producten met eigen ogen bezichtigen? Onze showroom is iedere zaterdag open van 9.00 tot 15.00 uur. Op andere dagen is alleen mogelijk in overleg.

Let op! We kunnen niet garanderen dat alle producten op voorraad zijn in onze showroom. Informeer hier van te voren naar.

 

LEVERTIJD

We doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Doorgaans lukt het om de bestelling binnen 2 à 3 werkdagen te bezorgen. Wanneer u een op maat gemaakt product heeft besteld, is de levertijd mogelijk langer.

Houd er rekening mee dat alle aangegeven of afgesproken levertijden indicatief zijn. Door omstandigheden, zoals drukte of vertraging bij pakketdiensten, kan het voorkomen dat levertijden langer zijn. Aan aangegeven levertijden kunnen geen rechten worden ontleend.

Zodra de zending is verstuurd, ontvangt u van ons een bericht. Wanneer het pakket niet binnen enkele dagen wordt geleverd, neem dan alstublieft contact met ons op, zodat wij onze pakketdienst om opheldering kunnen vragen.

 

BETALING

Bij ons kunt u veilig en eenvoudig betalen met de volgende betaalmethodes:

- iDeal (voor Nederlandse klanten)

- Bancontact (voor Belgische klanten)

- Sofort (voor Duitse klanten)

- PayPal

- AfterPay (achteraf betalen)

- Voortuitbetaling (aankoopbedrag handmatig naar ons overboeken)

- Contant (betalen bij ons in de showroom)

 

AfterPay

AfterPay voert voor Decoratietakken het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kunt u dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf uw smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via pushnotificaties en e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

 

734 klanten beoordelen ons met gemiddeld een 9.4

Bekijk alle reviews

“Uitstekend ”

C De Wit

Rotterdam (Nederland), 18-2-2020

Mooi op tijd geleverd en voldoet volledig aan mijn verwachtingen

“Prima”

L de Geus

Breda (Nederland), 18-2-2020

Bestelling is vlot geleverd.